آموزش تله پاتی قسمت دوم (علی موسائی مرند)

 برای انجام تجربه تله پاتیک حداقل به دو نفر نیاز داریم :جنسیت:چون تله پاتی عبارت از انتقال افکاری است که از یک بار عاطفی و احساسی قوی آکنده شده است بنابراین با توجه به غرایزی که خداوند برای بقای نسل در نهاد بشر قرار داده است ارتباط بین دو جنس مخالف بایستی روشنتر و پر قدرت تری صورت بگیرد نر وماده هریک به تنهائی ناقص هستند و هر کدام از آنها سعی دارد با جستجوی جفت خویش به کمال برسد جاذبه جنسی یکی از شاهکارهای آفرینش که در پرتو آن موجبات ادامه نسل و رسیدن به تکامل فراهم می شود قدرت ونیروی عشق بسیار قوی است تا حدی که در بر خی از موارد بر عقل سلیم چیره می شود
در ارتباط تله پاتیک جنسیت از اهمیت زیادی بر خوردار است بهترین نتایج درشرایطی صورت می گیرد که فرستنده پیام مرد و گیرنده زن باشد در شرایطی که برعکس این باشد نتیجه از آنچه که گفته شد کمتر است
همان طور که در ارتباط عادی روزمره با دیگران سعی می کنیم با توجه به میزان سن /تحصیلات /طبقه اجتماعی و قدرت درک آنها از زبان و منطق خاصی پیروی کنیم به هنگام بر قراری ارتباط تله پاتی با دیگران هم بایستی به این عا مل مهم تو جه کنیم بنابراین اگر بخواهیم با کودکی ارتباط بر قرار کنیم بایستی از تصاویر و سمبلهایی استفاده کنیم که بیشتر مطابق ادراک و روحیات او باشد.
در روزهای پر گرد وغبار و پر باد وطوفان پیش از رگبارها در زمان فعالیتهای خو رشید ی و به هنگام وجود کامل قرص ماه از انجام تله پاتی خود داری کنید زیرا در برخی از افراد در این ایام ممکن است کسالتهای مبهمی از یک سر درد تا افسردگی شدید حملات آسمی.....متفاوت دچار با شند  بنا بر این هنگامی که هوا کمی آرام وخنک است بهترین زمان برای تمرینات تله پاتی است
این موضوع در روزهائی که بارانی است به شرطی که رگبا ر وجود نداشته باشد هم صدق می کند در زمانی که هوا بسیار سرد وگرم است شرایط نا مناسب است شاید دوستان بپرسن چرا دراین موقعها زمانه خوبی نیست
با ید عرض کنم معمولا پیش از رگبارو رعدو برق تحولات شدیدی در میزان فشار و بار الکتریکی هوا پیدا می شود که هر گونه تماس تله پاتیک را مانع میشود مهمترین دلیل برای تو جیه عوارض این آثار
بیان شده پیدایش تغیراتی در میزان یو نها یا اتمها و مولوکلهایی است که دارای بار الکتریکی در پوست هستند و انسان شدیدا نسبت به آنها حساس است
:پیام تله پاتیک :باید متن و لحنی داشته باشد که گویی خود او به این مطالب فکر می کند و آنرا  با زبان خودش بیان می کند :برای مثال اگر بخواهیم که او دستش را بلند کند این پیام یا فرمان
به این صورت صادر می گردد :حالا من دستم رااز زمین بلند می کنم پس درستی مطالب این است که همه پیامها را تجسم کنید اگر کالایی می خواهید خریداری کنید مهم این نیست که به این
کالا احتیاج داری یا نه کافیست که انگیزه و اشتیاق لازم برای خرید یک جنس به وجود آید.
نظرات 5 + ارسال نظر
حسین ستوده جمعه 17 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 04:00 ب.ظ

من خودم نه اینکه بخوام ادعایی نسبت به این علم داشته باشم ولی بارها این کار را تکرار کردم ولی در مقابل بعضی افراد که انگار در مقابل نفوذ ذهنی از خود ممانعتی نشان میدهند ، مابقی را تونستم در حد خیلی کوچک حرکن خواسته شده را انجام دادند

ساناز دوشنبه 22 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 08:59 ق.ظ

سلام ببخشید یه خواهش داشتم من یه نفر حدود سه ملیون پول از من گرفته و دیگه پس نمی ده و هیچ ادرسیم ازش ندارم می گن با تله پاتیک می شه کاری کرد که پول را پس بده خودم سعی کردم انجام بدم اما نتونستم کاری بکنم جاهای دیگه هم پول زیادی می خوان که ندارم خواهش می کنم تو را خدا اگه می شه کاری کرد برام انجام بدین پای ابروم در میونه تو را خدا.
ایمیلمم گذاشتم اگه تونستید کاری کنید خبرمکنید خواهش می کنم.

bahar یکشنبه 12 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 11:23 ق.ظ

salam man baharam mishe khahesh konam be emailam ye chizi befrestin ke man betonam email addrese shomaro begiram az onja soalamo miporsam mamnon misham

محمدرضا شنبه 7 دی‌ماه سال 1392 ساعت 06:18 ب.ظ http://www.zxzxmohammadreza.blogfa.com

با سلام این ناگفته ها رو توی یکی از نرم افزار های بازی خوندم سایت خوبی داری
چند وقت از بعضی سایت ها شنیدم می توان خواب را کنترل کرد آیا از هیبنوتیزم هم
می توان خواب را کنترل کرد

کیسه پلاستیکی شنبه 6 مرداد‌ماه سال 1397 ساعت 04:41 ب.ظ https://www.nylon1.com/کیسه-پلاستیکی

چاپ روی نایلون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد